Sorry, from me.

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah masih bernafas aku hari ini. Cuma nak cakap sorry, sebab tutup blog ini. Punyalah marah sebab aku tutup ini blog. Bukan ada apa pun. Rasa macam malas pulak ber-blogging ni. Lagi-lagi lepas baca post lama-lama yang ayat BI macam haprak, BM tunggang langgang, ayat tak matang. Kikiki. Lawak gila bila baca semuaaa post tu. Lepas tu, tangan ni di gagahkan jua untuk menekan 'save as draft'. Satu-satu you know? Semuanya ada 156 post. Waa tak sangka tanganku yang kecil ni kuat sungguh ye? Hekhek.

So, aku mulakan blog ini dengan Bissmillahirrahmanirahim. Yay dah rasmi. Wahaha XD

Ok, mula je baru, harap-harap ayat pun matang eh. Takmo childish-childish lagi eh. Gaduh dengan kawan sekolah rendah, tulis kat blog. Orang tu buat salah sikit, tulis kat blog. Tersangat lah tidak matang. Blog ini bukan untuk mengutuk, mengumpat dan mencaci ye. InsyaAllah tidak.

Ada satu post itu, tersangat lah menyampah bila membacanya. Automatik tangan ni ketuk kepala ku. Ciss, tak guna. Hekhek. Post tu pasal, pasal... Ala malu la. Pasal aku jatuh kat sekolah. Hahahahahahah! Habis longkang tu kena maki hamun dengan aku. Saya minta maaf longkang! Serius kesian gila longkang tu bila kena maki ooo. Time tu aku darjah 6. Jatuh kat depan kelas 3. Aku kelas 2. Kelas 3 kan macam teruk sikit. Dia orang pun gelak ketawa sakan sampai aku nangis. Ish-ish longkang oh longkang, kesian betul kamu di kotori oleh tapak kasut khadijah yang mengada ni kan. Eh jap, rasa macam childish je blog ini.

Hehehe, apa-apa pun InsyaAllah aku akan berfikiran beso sikit lepas ni. Longkang tak ada kena maki dah. Hekhek. Salamun alaik.


No comments:

Post a Comment

Klik ni =)