Aku dan buku

Assalamualaikum~!

2012 dah nak berakhir. Alhamdulillah masih bernafas lagi kita di muka bumi Allah ni kan. So dah hujung-hujung tahun tau-tau ajelah kan, aku kan student lagi jadi... Apa yang ada hujung tahun? Mestilah last exam! Oh mama.. And lagi sebulan aje nak exam and aku decide untuk start study dan study group aku masih lagi hidup. Setiap hari Jumaat InsyaAllah.


Mulalah nota nak start kan. Nota dah la belambak. Nota tak serupa nota. Nota yang panjang mengalahkan buku teks. Tengok gambar pun dah tau boring gila nak baca. :D


Sejarah paaaaling penting bagi aku sebab aku paaaaaling lemah sejarah. Tak pernah-pernah nak naik. Asyik itu je markahnya. So, aku decide aku akan lebihkan sejarah. Sejarah ni kalau kita faham, seronok tau. Aku je yang mengada-ngada sikit. Lepas buat sejarah tu, aku pun nak berambus pergi kelas p.


Yeah memang sengaja blurkan belakang biar tak nampak muka aku. Cantik kan bunga tu! I like~

InsyaAllah tahun depan nak periksa besar. Aku nak jugak rasa kenikmatan menjadi seorang pelajar yang pintar. Kat rumah aku semua pandai, kakak pandai, abang-abang pandai. Senang, boleh tanya. :D Kehkeh. InsyaAllah dia orang sedia membantu aku yang lemah ini. Cewah! Sampai sini saja post aku.

Tata i lappiuww :D

No comments:

Post a Comment

Klik ni =)